My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 26 mars 2012

Vaggan var såld

Skit också, den fina vaggan jag hittade på blocket var såld! Nu ångrar jag att jag blev snål och att jag inte ringde upp på en gång istället.

Troll Vagga "Nicole"
Såld
 Men men vi får fortsätta hålla utkik efter en fin vagga i närheten. Jag har ingen lust att sitta och åka in till Stockholm igen bara för en möbel, och det är där de flesta annonserna finns.

Igen är jag så glad att vi har börjat i så god tid, så vi behöver inte stressa.

2 kommentarer:

  1. Jag satt här och funderade på vaggan.Är det inte lika bra att ha sängen inne hos er när hon är nyfödd?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo vi funderade på det också, men den tar så mycket plats. Vi kanske ska få låna en liten vagga av en jobbarkompis istället, den är på hjul och tar inte så mycket plats. Så kan man ju lätt flytta runt den i huset om man vill. Det vore den bästa lösningen. :)

      Radera