My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 30 mars 2012

Lugn och fin

Jag försöker verkligen att inte stressa upp mig i onödan, eftersom jag har hört att det faktiskt kan påverka bebisen. Plus att man inte mår bra av det själv förstås.

Jag är lite konstig när det gäller stress. Om det är jätte stressigt på jobbet så gör adrenalinet att man får hur mycket som helst gjort. Jag gillar det! Man känner att yes jag gjorde det!! Vad det nu än är.

Jag kan mer stressa upp mig för konstiga saker, som att vi åker hemifrån 5 minuter senare än vanligt, eller att James sätter på sig skorna innan jag är klar att gå någonstans.

Jag tror i alla fall att bebisen känner av när min puls går upp lite. Igår på jobbet hade jag sjukt mycket att göra, och jag tror aldrig att hon har sparkat så mycket. Typ konstant under hela dagen. Sorry tjejen, snart är det helg och då ska vi vila!


Jag i morse, borstar tänderna med galet hår


2 kommentarer:

  1. Hon kanske trivs när det är lite fart? :) Förresten...har du sett bilderna på dig i profil att ryggen svankar rätt mycket? Tror det blir jättebra med ryggträningen på gymmet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast han sa att jag skulle svanka när jag gjorde den övningen, det är därför jag gör det :P Men det är definitivt bra med ryggövningar, det känns riktigt skönt!!

      Radera