My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 26 mars 2012

Cykla!

Vad härligt det är att cykla! Det är verkligen ett tips till alla gravida om ni inte har upptäckt det själva.

Jag fick låna Tess cykel och cyklade med när James red igår, och vad härligt det var! Inte fick jag ont någonstans och jag hade inga problem att hänga med (förutom i galoppen, då fick jag trampa på haha!).

Vi kunde liksom prata medans han red, istället för att jag jäktade efter och han fick rida fram och tillbaka för att jag skulle hinna med. Nej det är underbart att cykla, jag kände mig helt normal och inte ett dugg gravid!

Jag, Miramis och James
Tack snälla Tess för lånet! Nu ska vi se till att fixa min cykel så kommer det bli många turer i vår.

4 kommentarer:

  1. Cykla är grejen! Det funkade för mig ända tills dagen innan du kom. Likadant var det när jag väntade dina syskon. En härlig frihetskänsla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det funkar ju hur bra som helst! Jag kanske kommer hem till er på lördag och ber pappa kolla på min cykel, hjulet är platt :/

      Radera
  2. Vad härligt att svischa iväg på en cykel sådär!

    SV: haha, ja det säger väl en del om de där skrocktesten att du väntar en tjej, men testet visade på kille. Alltså inget att fokusera på ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja underbart att våren är på väg, jag tänker cykla hela tiden!! :D

      Radera