My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






lördag 3 mars 2012

Presenter

Vår dotter är inte ens född än, och har redan fått så mycket fina presenter! Här är några av dem:

Jätte fin och praktisk skötväska fick vi av James syster med familj.


Den har en massa smarta fack, underlägg för att byta blöja och en riktigt snygg insida. Perfekt!


Massor med salvor och tvättgrejer mm till skötbordet.


En filt med underbara detaljer

Josephine ville ligga på den.


Underbart söt kofta och ett par rosa små skor

Strumpor!


Jag älskar den här lilla blå klänningen, ser ut som en English tea pot

Vi fick en fin vinterjacka till nästa vinter. Även lite leksaker till vagnen, bland mycket mycket annat!

Sötaste snuttefilten!

Mamma skickade även med lite av mina gamla kläder. Mycket av dem gjorda av antingen henne eller min syster. Imponerande tycker jag som inte kan sy eller sticka.


Josephine ville modella


De här fina svanarna har vi fått av Madde. De ska också få pryda barnrummet!

 Tack till alla för de otroligt fina presenterna vi har fått!!

6 kommentarer:

  1. HAHAHA, jag älskar att kissen är med på ett hörn i bilden med vinterjackan. HAHAHAHHAHAAHHAHASHHSHSHAHASSHAASHAHAS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha jag hör verkligen ditt skratt i mitt huvud! xD

      Radera
  2. Oj, vad grejer och mycket fint där!
    Vi har också hunnit samla på oss en hel del redan...alla verkar tycka att det är så roligt att gå till den lilla (ännu ofödda ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är det kul med små bebiskläder <3 Vi har verkligen fått fina presenter :)

      Radera
  3. Vad mycket fint! Älskar den blåa klänningen!
    Min svenska granne fick en liten pojke i morse, tänk om några månader är det er tur...så häftigt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh men gud vad spännande! Kul att jag blir så chockad varje gång någon får en bebis, det är ju liksom så en graviditet brukar sluta haha! :)
      Visst är den underbar, fick den av våra kompisar Hannah och Barry :)

      Radera