My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 2 mars 2012

Yeeeeey!

Vi fick det, settet med barnmöbler från Blocket! Tjoho!! Jag hade nästan gett upp när jag inte hade hört något på ett par dagar, men så ringde tjejen idag och vi ska hämta grejorna imorgon. Hihi!!


Underbart söta barnmöbler från Baby Dan
Det är våååårt!

Hon hann bara säga "Hej jag heter Sandra och.." innan jag svarade "Men heeeeeej!!!". Haha ivrig tjej deluxe!

Så fint motiv, små hästar!
Baby Dan möbler med Tarok motiv är det, en favorit hos mig när vi har tittat runt men det var alldeles för dyrt nytt. Perfekt att kunna köpa begagnat (knappt använt sa hon) till halva priset!

Så imorgon blir det en lite roadtrip till Sigtuna för att hämta våra nya fina möbler. Jag är glaaad!

Weeeee!

3 kommentarer:

  1. Riktigt avis! Jätte fina verkligen! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag med :) så glad att vi fick dem, super exalterad för att göra klart där inne nu!! :D

      Radera
    2. Det tycker jag med :) så glad att vi fick dem, super exalterad för att göra klart där inne nu!! :D

      Radera