My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 28 februari 2012

Namnförslag

Vi funderar lite försiktigt på det här med namn. Jag tror att vi har ett andranamn spikat, men tilltalsnamnet funderar vi fortfarande på. Som ni ser i listan till höger så har vi fått en massa förslag, men vi vill ha mer! Jag skulle gärna vilja ha något släktnamn, men inte en för nära släkting eftersom det blir lite konstigt om de ska dela namn. Gärna något från lite längre tillbaka, jag får väl släktforska lite!

Här kan man slumpa fram ett namn till sin bebis, om vi gjorde det skulle hon heta Ujara!!!

Ett par till försök så fick vi Senga eller Talika! Hehe nej jag tror vi behöver fler förslag...!


Jag och James med hans systerdotter Sophia som fyller 6 år idag!!


Happy Birthday Sophia!!!! xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar