My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 12 mars 2012

Hur tänkte jag där?


Vi var och tittade på gungstolen i helgen, och det var verkligen fin. Problemet är bara att den har så långa medar där bak så den kommer att ta lite för mycket plats, så jag får nog tänka om där. Man vill ju inte att den ska ta i väggen, och rummet är inte så stort att man kan flytta ut den en meter, då kommer den stå mitt på golvet.

Istället åkte mamma och jag ut till IKEA för att titta på andra alternativ. Jag hittade två som jag gillar.

Antingen en fin vit korgstol:

Finntorp, 599:-
Dyna kostar ytterligare 200:-

Så hittade vi även en jätte skönt fåtölj som man kan gunga lite på. Med en fotpall till så var det hur bekvämt som helst, perfekt att sitta och amma i.
POÄNG Fotpall IKEA Lätt att hålla ren, avtagbar och maskintvättbar klädsel. Skiktlimmad och formböjd björk; ger behaglig svikt.
Fotpall 399:-

Poäng fåtölj, 795:-

Jag ska kolla runt lite på blocket om det finns att köpa. Det känns som att det börjar bli min grej det där, hehe!

4 kommentarer:

  1. Den nedersta har vi hemma. Den e väldigt skön. Dock verkar de ha dubbla priset senaste året. Kolla även där på blocket. Brukar ligga ute mycket sånt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var jätte skön att sitta i! :) Ska hålla koll på blocket, IKEA grejer brukar ju finnas :)

      Radera
  2. En möbel har man ju längre än under amningsperioden, så det är väl smart att köpa något som man trivs med hela tiden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja självklart ska vi göra det! :)

      Radera