My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 13 mars 2012

Gym

Jag har länge funderat på att börja på gym, men då vi inte har haft några bra gym i närheten så har det inte blivit av. Jag har sprungit, ridit och tränat hemma istället och har tyckt att det har räckt.

Nu har ju mina förhållanden förändrats eftersom jag varken springer eller rider längre, och då kom tanken på gym upp igen.

Min jobbarkompis berättade för mig att gymmet i Kungsör, bara ca 4 minuters gångväg ifrån oss, nu har fått in en massa nya maskiner. Bland annat en crosstrainer som jag har varit så sugen på att prova på!

Crosstrainer - snällare mot kroppen än att springa!
Så nu har jag mailat dem för att se om man kan få komma och prova, och också för att kolla om man kan köpa månadskort. Det känns lite onödigt att köpa 6 månader då jag inte tror att jag kommer gymma så där jätte mycket veckorna innan och efter förlossningen.

Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar