My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






lördag 17 mars 2012

Jag klagar inte

Jag skulle kunna klaga på att jag har ont i ryggen, att fötterna känns svullna och att det börjar bli tungt att gå. Men det är liksom ingen mening alls att klaga, för jag vet ju att det här bara är början och det kommer bara bli värre.

Så jag återkommer om några veckor eller så.

2 kommentarer:

  1. Ja man har ju själv satt sig i denna situation så det är bara till att gilla läget... ;)

    Receptet står i bloggen som sagt vet inte mängden utan bara ingredienserna testa dig fram när du gör tårtan man kan ej misslyckas. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Och mest är det ju helt underbart! :D Men det kommer nog ändå komma lite klagomål här längre fram!! :P

      Ucsh men jag är så dålig på att måtta haha! Men jag ska nog testa, det lät verkligen supergott!!

      Radera