My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 8 mars 2012

Adrienne Adrian


Oj vad jag drömde inatt. Först var jag och Alina ute och skulle åka buss, och vi missade två bussar till Västerås.

Sen var det jag och Hannah som var ute och åkte buss i England, vi tittade på bebiskläder på någon affär och sen hälsade vi på hennes mormor som var 44 år.

Sen satt jag och pratade med Isabel Adrian från Svenska Hollywoodfruar om graviditet. Hon hade en dotter som hetter Adrienne och jag tänkte att det var ett konstigt val av namn med tanke på hennes efternamn. Adrienne Adrian liksom.

Hon är gravid såg jag på Alabamas blogg (vilket antagligen är varför jag drömde om henne, jag tittar inte ens på det programmet), och i min dröm så hade hon knappt någon mage. Jag frågade vilken vecka hon var i och hon tittade förvånat på mig. "Månad nio!" sa hon. "Bara man håller igång med träningen hela tiden så behöver man inte få så stor mage." Hahaahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar