My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 6 mars 2012

Den konstanta oron

Varje gång jag får en spark följs det av en känsla av lättnad. Åh vad bra, hon är ok! Om jag inte känner något på några timmar kommer oron krypande, och jag buffar lite på magen för att få respons.

Sorry tjejen att jag väcker dig hela tiden, det kommer nog bli samma om du är tyst för länge när du är född också tyvärr.

Den här ständiga oron, följt av lycka och lättnad varje gång hon sparkar. Upp och ner som en berg- och dalbana flera gånger per dag.

Foster i vecka 23, hon är en riktig bebis nu!


6 kommentarer:

  1. Ja känner igen mig :P

    SvaraRadera
  2. Du VET egentligen att hon mår bra, eller hur? Hon kanske vill vila lite i lugn och ro ibland? Var lugn, du.
    Och som jag minns det när du kom till världen så var jag orolig de första veckorna efter hemkomsten från BB. Kollade andningen och så...Tittade ofta, MEN ALDRIG ATT JAG VÄCKTE DIG!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men ibland är hon stilla en halv dag och det är inte ok :P Bara hon andas så tydligt så jag det när hon kommer så kanske jag låter bli att väcka henne, annars får hon skylla sig själv ;)

      Radera
  3. Haha är precis likadan, men ibland skräms de ju och är stilla så länge!

    SvaraRadera
  4. Skönt att ni känner igen er :)

    SvaraRadera