My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 5 mars 2012

Vår helg

Kompisar, tacos, roadtrip, nya möbler, vila, melodifestivalmys, ridning, film.

James och Miramis

På väg till stallet

Så fint med frost på träden!

6 kommentarer:

  1. Ååååh vilken mysig helg ni haft!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var perfekt, om än lite för kort som alltid ;)

      Radera
  2. Man skall vara glad så länge man mår bra fr vissa mår ju fruktansvärt dåligt under grav.

    Det jag dock inte förstår att vissa gravida känner sig feta fula och äckliga i sin nya kropp, visst köper jag otymplig för det är man och förvirrad ska man ju inte ens prata om men fet ful o äcklig är väl lite att ta i för det är precis det jag läst på vissa bloggar vilket jag tycker är sorgligt....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag känner att jag har haft en riktig tur som mår så pass bra! :)

      Ja det är synd att man ska känna så, man SKA ju gå upp en massa i vikt liksom. Fet är man inte! Sen kan det ju vara hormoner och sånt som gör att man känner sig lite nere också, förhoppningsvis inser även de som känner så att man faktiskt är vacker när man är gravid.

      Radera
  3. Vad vackert!!! Låter som en toppenhelg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var helt overkligt vackert i söndags, som ett vykort :)

      Radera