My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 6 mars 2012

Han får golv, jag får ram

Efter mycket om och med så kom vi fram till att vi ska byta golvet i barnkammaren. Det blir samma golv som vi har i köket, och eftersom vi har lite golv kvar från det så behöver vi inte köpa till så mycket.

Jag gick tillslut med på att vi byter golv, med ett "men då ska jag ha ramen jag tittade på!". Jag såg den på Mio Möbler och den passar in i den stilen jag vill ha i rummet. Så eftersom James får bestämma golv så bestämmer jag ram, haha! Jag åkte och köpte den efter jobbet i fredags.

Den fina ramen från Mio Möbler (149:-)
Det var inte bilden jag var ute efter, utan ramen. Så jag tog ur bilden och satte istället in en av bilderna från ultraljudet. Den får pryda hyllan i vardagsrummet tills rummet är klart att inreda.

Vår dotter!!

Det blev fint på hyllan!

Sen kanske jag kommer sätta in en av bilderna jag har ritat själv, jag ska se hur de ser ut bakom ram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar