My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






söndag 4 mars 2012

Mina första skor

De här söta små skorna hittade jag i min minneslåda, de hade jag när jag var liten. Åh så söta!  

Mamma och pappa köpte dem till mig när de trodde att jag skulle bli en liten Oskar.



De ska få en hedersplats i barnkammaren, utan tvekan! Jag vet inte om vi ska hänga dem på väggen eller ställa dem i en hylla, men jag älskar idén av att blanda gammalt och nytt i inredningen, och ha saker som har en historia.

2 kommentarer:

  1. Tycker du skall ha de i barnkammaren, jag ska lägga dit mina sedan när renoveringen är färdig. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de ska in där definitivt! Så gulligt att man har sånt där sparat! :)

      Radera