My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 9 mars 2012

I provrummet

Jag stod i provrummet igår och såg för första gången på länge mig själv i en helkroppsspegel. Alltså wow säger jag bara!! Är jag verkligen sådär stor? Jag ser ju inte alls ut som vanligt!

V 23+4

Det är ändå så väldigt befriande! Man står där och det hjälper varken att sträcka på sig eller spänna in magen, man ser ut som man gör och det är vackert. Gud vad skönt att för en gångs skull slippa provrumsångesten!

6 kommentarer:

  1. VAD FIN DU ÄR!!!!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Fin mage :) Visst är det svårt att vänja sig vid sin nya spegelbild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det var första gången jag såg mig själv så så det blev faktiskt en chock haha! Trodde inte att jag hade förändrats så mycket!

      Radera
  3. Wow vad vacker du är. Så fin mage!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! :D Jag känner mig enorm faktiskt men fin ändå på nåt sätt :)

      Radera