My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






lördag 10 mars 2012

Gungstol

Jag har fått dille på att vi ska ha en vit gungstol i barnkammaren. Jag har kollat på blocket i flera veckor men inte hittat någon som passar och i rätt pris. Så istället la jag ut en annons på köpes, och har fått en hel del svar.

Inget har varit bra dock, dyra och fel färg och för stora etc, men så idag ringde det en kille som sa att hans mamma skulle sälja en vit gungstol för 300:-. Låter bra tycker jag! Det gör inget om den är lite sliten, det kan vara ganska snyggt.

Den finns i Västerås, så om vi åker in dit i helgen så åker vi förbi och tittar på den.

Bild från google, så det är inte just den här gungstolen

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, vad roligt för jag har precis haft samma tanke men om vi inte får våra fotöljer sålda så skall jag ha en sådan där inne och amma i.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst skulle det vara fint!! Sen kanske man får byta ut den när barnet blir lite större, man vill ju inte att hon ska klämma sig :/

      Radera